Často kladené otázky

V záujme čo najrýchlejšieho doručenia nás môžete požiadať o rozdelenie objednávky, to znamená, že tovar skladom ihneď expedujeme a tovar na externom sklade Vám dopošleme. Nebojte sa poštovné znovu neplatíte, je ZADARMO.

Samozrejme, stačí ak vyplníte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke a vyplnený ho pošlete emailom na našu adresu (reklamacie@topanky.sk). Na formulári uveďte čo chcete so zakúpeným tovarom urobiť – vrátiť, vymeniť alebo reklamovať. Následne Vás budeme telefonicky kontaktovať a kuriérom Vám zakúpené topánky vymeníme, samozrejme bezplatne.

Prijímame platby na dobierku, prevodom na účet, platbu platobnou kartou. Snažíme sa vyhovieť všetkým.

U nás za poštovné a balné neplatíte pri nákupe nad 35 € s DPH V opačnom prípade je poštovné 2,50 € s DPH.

Tovar, ktorý má označenie „skladom“ expedujeme okamžite do 24 hodín kuriérom. Tovar s označením „ externý sklad“ bude doručený na Vašu adresu najneskôr do 10 pracovných dní.

Ak si neviete vybrať správnu veľkosť, v detaile produktu nájdete „veľkostnú tabuľku“, kde nájdete všetky dôležité informácie. Pri akomkoľvek probléme neváhajte kontaktovať našu zákaznícku linku, ktorá Vám ochotne poradí.